What happens in Vegas, stays in Vegas!

21 september 2012 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Dit bericht zou dus heel kort kunnen zijn... waren het niet dat we voor we naar Vegas zijn vertrokken de mooiste wandeling van onze hele vakantie hebben gemaakt (ja, dat weten we nu al!). We zijn gaan hiken in de Narrows, in het Zion NP.

Deze wandeling begon erg rustig langs de oevers van de Virgin River. Dit is de rivier die (mede) heeft gezorgd voor het ontstaan van het Zion NP. Op een gegeven moment kom je op de hoogte van de rivier en kun je verder, door de rivier, door een kloof. We waren eerst niet van plan deze hike te doen, maar het zag er zo mooi uit daar! Dus we hebben een stok gepakt en zijn gaan wandelen, waarbij je ook grote gedeelten door de rivier moest lopen (en dan dus tot je knieen in het water stond..). Wat geweldig was dit! Onze wandelschoenen waren al niet meer in opperbeste conditie, maar na deze wandeling hebben we ze dan toch echt aan de wilgen moeten hangen...

Daarna nog een overnachting voor Vegas en een bezoek aan de Valley of Fire. Hier waren we vorig jaar ook al geweest en het is daar echt erg indrukwekkend! Het was er super warm en we hadden geen wandelschoenen meer, dus het is een bliksembezoekje geworden.

Daarna op naar Vegas. De casino's, de Strip, mooie shows.. Super leuk om weer even te zijn geweest maar we zijn ook wel weer blij om uit die drukte weg te zijn. Vandaag en morgen nog in Phoenix en dan vliegen we zondagochtend (bij jullie zondagmiddag) weer terug naar huis (nog maar even niet aan denken en nog even lekker genieten!).

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Heit en mem ut schruns:
    22 september 2012
    Hoi. Nog maar ff genieten........... In Mantgum hangt de appelboom vol! Gr. uit Hantum.
  2. Leon ten Brink:
    24 september 2012
    Hey Gerke/Janke, wat een geweldige verhalen en foto's hebben jullie, Wow! Leuk dat jullie alles op deze manier hebben vastgelegd. Groetjes, Leon & Suzanne
  3. Tineke Veltman:
    24 september 2012
    Prachtige foto's. Jullie zijn alweer thuis als ik dit schrijf. Geniet nog maar even na van zo'n mooie reis!
  4. O-K&t-R uit Nijkerk:
    29 september 2012
    We hebben op afstand met jullie prachtige reis mee kunnen genieten.
    Wat een mooie verhalen en foto's, vooral van jullie in de woeste natuur in dat gebied.
    Toen we zelf afgelopen dagen terugkwamen van onze reis naar Toscane, vonden we de laatste drie verhalen onze box.
    Ik neem aan, dat het weer even wennen is in het vertrouwde Mantgum !!
    vriendelijke groet van tante Riet en omke Knilles